Regulamin, polityka prywatności i polityka cookies

Polityka plików “cookies” serwisu SalsaLibre

1. Poprzez piki “cookies” należy rozumieć dane informatyczne przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. W szczególności są to pliki tekstowe, zawierające nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

2. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

3. Pliki cookies przeznaczone są do korzystania ze stron serwisu, a wykorzystujemy je do:

a. możliwości logowania i utrzymywania sesji użytkownika na każdej kolejnej stronie serwisu

b. dopasowania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji użytkownika, przede wszystkim pliki te rozpoznają jego urządzenie, aby zgodnie z jego preferencjami wyświetlić stronę

c. do tworzenia anonimowych statystyk z wyłączeniem możliwości identyfikacji użytkownika.

4. Pliki cookies, wykorzystywane przez naszych partnerów (wymienionych w POLITYCE PRYWATNOŚCI) operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają własnej polityce prywatności partnerów.

5. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi – ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego.

6. Wykorzystujemy dwa rodzaje plików cookies:

a. sesyjne – pozostają na Twoim urządzeniu aż do opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej;

b. stałe – pozostają na Twoim urządzeniu przez określony czas albo do momentu ich ręcznego usunięcia.

7. Za pomocą technologii cookie zbieramy o Tobie jedynie anonimowe dane statystyczne, służące do poprawy wygody korzystania z portalu oraz minimalizacji uciążliwości reklam. Nie zbieramy żadnych danych pozwalających na Twoją identyfikację. Jedyną informacją o użytkowniku, która jednak bez połączenia z innymi danymi, nie pozwala na jego identyfikację, jest adres IP, z którego łączy się użytkownik. Twój adres IP może być przekazany także naszym partnerom, w tym Google. Jednak również i w tym przypadku, Twoja identyfikacja w oparciu o ta daną nie jest możliwa.

8. Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika. Ustawienia te mogą zostać zmienione przez Użytkownika w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę “cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenia użytkownika.

9. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Przykładowe opcje edytowania w popularnych przeglądarkach:
– Mozilla Firefox: www.support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka
– Internet Explorer: www.support.microsoft.com/kb/278835/pl
– Google Chrome: www.support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
– Safari: www.safari.helpmax.net/pl/oszczedzanie-czasu/blokowanie-zawartosci/
– Opera: https://help.opera.com/pl/latest/web-preferences/#cookies

10. Informujemy, że zmiany ustawień w przeglądarce internetowej użytkownika mogą uniemożliwić poprawne działanie Stron Internetowych.

1. Administratorem danych jest Fundacja Klub Sportowy Salsa Libre z siedzibą w Warszawie, przy ul. Juliana Ursyna Niemcewicza 24/48, KRS: 0001121318 NIP: 7011218025, REGON: 52937152800000 (zwana dalej: „Firmą”).

2. Podanie jakichkolwiek danych osobowych ma charakter dobrowolny, jednakże jest to konieczne do osiągnięcia celu lub podjęcia działań związanych z ich podaniem.

3. Administrator przetwarza następujące dane Klienta:
  1. nazwisko i imiona,
  2. adres e-mail,
  3. telefon,
  4. adres zamieszkania i kod pocztowy,
  5. wiek,
  6. płeć,
  7. aktywność względem poszczególnych projektów,
  8. aktywność względem korzystania z poszczególnych usług,
  9. niezbędne dane zdrowotne związane z realizacją usługi,
  10. dane osobowe lub informacje do których poboru jesteśmy zobligowani na mocy obowiązujących aktów prawnych, zaleceń lub wytycznych.
W przypadku, gdy uczestnikiem usługi są dzieci, przetwarzane są dane zarówno ich, jak i ich rodziców. Administrator przetwarza również adres e-mail, telefon oraz imię odbiorcy newslettera. Dla pracowników zespół przetwarzanych danych wynika z przepisów kadrowych.
 

4. Na podstawie art. 6 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – RODO, podstawą przetwarzania danych osobowych przez Administratora jest zgoda Użytkowników, prawny obowiązek oraz realizację umowy.

5. Cele przetwarzania danych:

  1. sprzedaż Usług będących przedmiotem oferty (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  2. należyte wykonywanie umów zawartych z Fundacją Klub Sportowy SALSA LIBRE (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  3. doręczanie mailingów informacyjnych i reklamowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
  4. organizowanie wyjazdów, warsztatów, eventów sportowych (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  5. organizacja zajęć sportowych, kulturalnych i edukacyjnych (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  6. działalność związana ze sportem i zdrowym trybem życia,
  7. zapewnienie bezpieczeństwa zdrowotnego klientów oraz pracowników,
  8. stała komunikacja informacyjna, edukacyjna i reklamowa z odbiorcami,
 
 
6. Do danych osobowych mają dostęp wszyscy członkowie zespołu Firmy. Dostępy do poszczególnych kategorii osób rozdzielone są poprzez ograniczenie uprawnień technicznych wejścia do wspólnego dysku lub folderu. Na podobnej zasadzie, dokumenty są również zabezpieczone fizycznie w szafkach zamykanych na klucz. Lista podmiotów zewnętrznych, które mają dostęp do danych osobowych znajduje się tutaj: https://www.salsalibre.pl/lista-podmiotow-zewnetrznych
Polityka prywatności każdego z tych podmiotów mieści się na ich stronach podanych w powyższym linku.Powyższe podmioty jako znajdujące się w obszarze EOG lub na liście Privacy Shield przestrzegają przepisów z zakresu danych osobowych analogicznych do Rozporządzenia tzw. RODO. Z podmiotami zawarte zostały umowy powierzenia, przeważnie w formie aktualizacji ich regulaminów.
Administrator nie będzie sprzedawać danych osobowych Klientów innym podmiotom.Użytkownik przyjmuje do wiadomości, iż jego dane osobowe mogą być przekazywane uprawnionym organom państwowym w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami, na ich żądanie i po spełnieniu przesłanek potwierdzających niezbędność pozyskania od nas tych danych.
 
7. Użytkownik korzysta z następujących praw:
  1. Prawo do cofnięcia zgody – cofnięcie zgody może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług, które zgodnie z prawem Administrator świadczyć może jedynie za zgodą. Ponadto cofnięcie zgody nie powoduje, że przetwarzanie danych osobowych do momentu cofnięcia było niezgodne z prawem.
  2. Prawo do sprzeciwu wobec wykorzystania danych – jeśli Administrator przetwarza dane w oparciu o prawnie uzasadniony interes, Czytelnik może wnieść sprzeciw wobec ich wykorzystywania. Jeżeli sprzeciw okaże się zasadny, a Administrator nie będzie mieć innej podstawy prawnej do przetwarzania danych – usunie dane będące przedmiotem sprzeciwu.
  3. Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) – Administrator na żądanie usunie dane w przypadku wycofania zgody, wniesienia zasadnego sprzeciwu wobec wykorzystania w celach marketingowych lub statystycznych, przetwarzania niezgodnie z prawem lub gdy przestały być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane. Administrator zastrzega, że może zachować pewne dane osobowe w zakresie niezbędnym do kopii zapasowych lub celów ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń oraz relacji z organami państwowymi.
  4. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych – w przypadku kwestionowania prawidłowości danych oraz legalności lub niezbędności ich przetwarzania i wniesienia sprzeciwu.
  5. Prawo dostępu do danych – Administrator zobowiązuje się do potwierdzenia przetwarzania danych osobowych, jeśli ma ono miejsce. W takim przypadku Użytkownik ma możliwość uzyskania kopii danych i dostępu do nich oraz uzyskania informacji zawartych w niniejszej Polityce i innych żądanych.
  6. Prawo do sprostowania danych – Administrator na żądanie Użytkownika lub Klienta zobowiązuje się do sprostowania danych (dla danych nieprawidłowych) oraz ich uzupełnienia (dla danych niekompletnych).
  7. Prawo do przenoszenia danych – na żądanie użytkownika lub Klienta Administrator wyśle, w postaci pliku w formacie pdf lub innym ustalonym, dane osobowe do żądającego lub bezpośrednio do innego wskazanego przez niego Administratora.
  8. Ponadto Użytkownik ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Administrator zapewnia realizację uprawnień poprzez napisanie maila na adres [email protected] określając czytelnie, w tytule, z jakiego prawa Użytkownik chce skorzystać. Administrator po otrzymaniu wiadomości w ciągu 30 dni zrealizuje żądanie.
 
8. Przechowywanie danych
  1. Okres przechowywania danych, nie będzie krótszy, aniżeli wynika z obowiązujących przepisów prawa (z ustaw szczególnych) tj. m.in.: ustawy o rachunkowości, ordynacji podatkowej, ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, czy ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych.
  2. Dane odbiorców newslettera przechowywane będą do wniosku o ich usunięcie,
  3. Dane Klientów przechowywane będą do upływu okresu przedawnienia roszczeń z ich tytułu.
Firma zobowiązuje się do niszczenia powstałych tymczasowo dokumentów zawierających dane osobowe (np. Lista uczestników konkretnego eventu lub zajęć) oraz dbałości o obieg danych i ich minimalizację zgodnie z procedurami zapisanymi w Rejestrze Czynności Przetwarzania.
Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
Administrator Danych Osobowych niniejszym informuje, że nie powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO) i wykonuje samodzielnie obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Organizatorem zajęć i innych aktywności pod marką Salsa Libre jest Fundacja Klub Sportowy Salsa Libre, ul. Niemcewicza 24/48, 02-306, Warszawa, NIP:7011218025, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS:0001121318.

  2. Definicje:

  • Klient – osoba pełnoletnia, która zawarła umowę z Organizatorem zajęć poprzez zakup karnetu, abonamentu, członkostwa lub wejścia jednorazowego lub członek Klubu Sportowego Salsa Libre

  • Konsument – należy przyjąć, że jest to Klient w formie osoby fizycznej zawierająca z Organizatorem zajęć umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  • Przedsiębiorca o cechach konsumenta – należy przez to rozumieć osobę mającą wpis do Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), która jednocześnie dokonuje transakcji firmowej, niezwiązanej z działalnością zawodową zamawiającego.

 

  1. Organizator prowadzi Klub Sportowy Salsa Libre. Wybrane aktywności organizowane przez Organizatora są dostępne wyłącznie dla Członków Klubu Sportowego. Cele Klubu, kwestie dołączania członków, ich prawa i obowiązki oraz pozostałe regulacje określa Regulamin Klubu Sportowego Salsa Libre, będący integralną częścią tego Regulaminu Głównego.

  2. Zawarcie Umowy na odległość między Klientem a Salsa Libre następuje poprzez założenie konta i/lub zaakceptowanie regulaminu w dowolnym z serwisów: app.fitssey.com/SalsaLibre, app.fitssey.com/SalsaLibreChoreo, salsalibre.pl

  3. Po zakupie karnetu, wejściówki lub członkostwa Salsa Libre niezwłocznie potwierdza zakup oraz w przypadku zakupu przez system Fitssey przypisuje karnet, wejściówkę lub członkostwo do konta klienta jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie zakupu następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa między Klientem a Sprzedawcą.

  4. W przypadku wyboru przez Klienta cyklicznej płatności online (subskrypcja), przelewu bankowego, innej formy płatności elektronicznych, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w chwili zawarcia Umowy – w przeciwnym razie transakcja zostanie anulowane.

  5. Salsa Libre informuje, że zgodnie z art. 59ea ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz. U. 2011 Nr 199 poz. 1175 t.j.) przyjmuje płatność jedynie w formie bezgotówkowej, z uwagi na dopuszczalne ustawowo wyłączenie, które wypełnia. Przed dokonaniem zakupu klient miał możliwość zapoznania się z warunkami płatności za usługi. Akceptując regulamin, klient jest świadomy charakteru prowadzonej działalności, która wpływa na warunki płatności.

ZASADY JEDNORAZOWYCH PŁATNOŚCI ONLINE

  1. Podczas jednorazowej płatności online za wstęp na zajęcia regularne, choreograficzne, regularne praktisy w tygodniu i niektóre Warsztaty Klient może wybrać następujące formy płatności realizowane poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach:

    1. płatności BLIK,

    2. karta płatnicza,

    3. przelew elektroniczny.

  2. Podczas jednorazowej płatności za imprezy (inaczej praktisy weekendowe) i niektóre Warsztaty, płatności realizowane są przez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach, za pośrednictwem wtyczki WooCommerce oprogramowania WordPress w którego technologii zbudowana jest strona internetowa Salsa Libre. Dostępne są następujące formy płatności:

  1. płatności BLIK

  2. karta płatnicza

  3. przelew elektroniczny.

  1.  

CYKLICZNE PŁATNOŚCI ONLINE (SUBSKRYPCJA)

 

  1. Cykliczne płatności online (subskrypcja poprzez “podpięcie karty”) realizowane poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.

 

  1. W przypadku cyklicznych płatności online umowa jest zawierana na czas nieoznaczony.

 

  1. W przypadku zawarcia umowy na czas nieoznaczony, Klient uzyskuje nieprzerwany dostęp do wybranych przez siebie usług w czasie obowiązywania umowy, pod warunkiem dokonywania za nie okresowych płatności, uiszczania opłat okresowych za Okres Rozliczeniowy, za który opłata ta jest należna.

 

  1. W przypadku umowy zawartej na czas nieoznaczony, opłaty cykliczne należne Salsa Libre od Klienta pobierane są okresowo oraz automatycznie, wraz z rozpoczęciem danego Okresu Rozliczeniowego. Dokonanie płatności następuje poprzez obciążenie środka płatności, którym w tym celu posługuje się Klient, kwotą odpowiadającą należności za dany Okres Rozliczeniowy. Płatności pobierane są na podstawie podanych przez Klienta danych dotyczących środka płatności, z którego w tym celu korzysta. Płatności pobierane są do momentu wystąpienia którejkolwiek z niżej wymienionych sytuacji: (i) Klient złoży oświadczenie o wypowiedzeniu umowy zawartej na czas nieoznaczony lub (ii) umowa ulegnie rozwiązaniu na skutek wypowiedzenia złożonego przez Salsa Libre.

 

  1. Klient, który zawarł Umowę na czas nieoznaczony, może w każdym czasie, bez podania przyczyn, złożyć Salsa Libre oświadczenie o jej wypowiedzeniu. Oświadczenie to może być złożone przez Klienta poprzez przesłanie e-mailem informacji o wypowiedzeniu umowy na odpowiedni adres e-mail: [email protected]. W przypadku prawidłowego złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu, umowa zawarta na czas nieoznaczony ulega rozwiązaniu w ostatnim dniu Okresu Rozliczeniowego, w którym zostało złożone wypowiedzenie. Z tym też dniem zakończeniu ulega dostęp Klienta do usług Studia (Salsa Libre), będących przedmiotem rozwiązanej umowy.

 

  1. W przypadku braku środków na karcie płatniczej lub wystąpienia innych problemów uniemożliwiających obciążenie karty Klienta, Klient zobowiązany jest do uregulowania należności poprzez jednorazowy wybór innej formy zapłaty.

 

  1. Salsa Libre ma prawo wypowiedzieć umowę zawartą na czas nieoznaczony, bez podania przyczyn, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym złożył Klientowi oświadczenie o wypowiedzeniu. Oświadczenie Salsa Libre o wypowiedzeniu umowy może być złożone poprzez wysłanie do Klienta maila.

 

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zamknięcia grupy w przypadku spadku liczby uczestników, zmiany warunków rynkowych lub innych nieprzewidzianych sytuacji. Z dniem zamknięcia grupy wszystkie opłaty zostaną zwrócone członkom w proporcjonalnym stosunku do ich wykorzystania.

  2. Przy subskrypcji z płatnością cykliczną Klient ma prawo zrezygnować z usługi w dowolnym momencie. Wygaśnięcie abonamentu nastąpi z ostatnim dniem miesiąca.

  3. Dla płatności cyklicznych online (subskrypcja poprzez podpięcie karty płatniczej) Salsa Libre zapisuje jedynie 4 ostatnie cyfry numeru karty oraz imię i nazwisko użytkownika karty w celu identyfikacji środka płatniczego, jak również datę ważności karty w celu weryfikacji czy środek płatniczy nie stracił ważności. Zgodnie z Polityką Prywatności, dostęp do niektórych danych płatniczych mają podmioty zewnętrzne wymienione w pkt. 10 i 11. Punkty te pełnią funkcję informacyjną.

  4. Firma Lightenbody jest twórcą oprogramowania Fitssey, z którego Salsa Libre korzysta w celu umożliwienia płatności online i zapisów na zajęcia. Polityka Prywatności firmy Lightenbody: https://fitssey.com/pl/legal/privacy-policy/ . Lightenbody przetwarza dane płatnicze przy płatnościach za zajęcia przez system Fitssey.

    1. Lightenbody nie zapisuje pełnego numeru karty kredytowej ani CVV/CVC. Zapisuje datę wygaśnięcia karty, aby móc informować klientów o jej wygaśnięciu oraz 4 ostatnie cyfry numeru karty kredytowej w celu identyfikacji karty. Jest to standardowa praktyka, zgodna z certyfikatem PCI DSS.

    2. Certyfikat PCI DSS to zbiór przepisów, praw i obowiązków oraz dobrych obyczajów udostępnionych przez Visa i Mastercard dla podmiotów, które przetwarzają dane kartowe lub takie płatności udostępniają. Przepisów tych należy przestrzegać, aby móc korzystać z płatności kartowych.

    3. Ligtenbody wysyła bezpośrednio do usługi płatniczej imoje dostarczanej przez ING Bank Śląski SA dane karty, a w zamian otrzymuje token karty – długi zbiór losowych liczb i liter. Podczas płatności rekurencyjnych – bez udziału użytkownika karty – Lightenbody posługuje się tokenem. Token przypisany jest do konkretnej karty i konkretnego sklepu (SalsaLibre / SalsaLibreChoreo) i próby użycia go w innym systemie są bezskuteczne, nie zostanie on rozpoznany przez ten system, a co za tym idzie, system nie będzie w stanie pobrać żadnej płatności.

  5. ING Bank Śląski SA, dostarczający usługę imoje jest operatorem płatności internetowych w serwisie Fitssey.

    1. Zgodnie z regulaminem ING, Salsa Libre nie ma dostępu do pełnych numerów kart ani danych, które podaje klient – jedynym dysponentem tych danych jest sam bank ze swoimi zabezpieczeniami i nadzorem KNFu.

    2. imoje zbiera dane przekazane od Fitssey i przy płatnościach cyklicznych tworzy nowe ID dla płatnika, któremu udało się prawidłowo podpiąć kartę

    3. imoje przetwarza dane kartowe i zapisuje je w postaci zamaskowanej – 6 pierwszych znaków (BIN) i 4 ostatnie oraz cały numer karty w postac zaszyfrowanej. Dane te są przetwarzane zgodnie z wymaganiami certyfikatu PCI DSS.

    4. Klient, aby wycofać dane powierzone ING Bankowi Śląskiemu SA powinien skontaktować się z Salsa Libre, które następnie przekaże dyspozycję do ING

  1.  

ZASADY WSTĘPU NA ZAJĘCIA TANECZNE STUDIA TAŃCA SALSA LIBRE

  1. Zajęcia prowadzone przez Studio Tańca Salsa Libre są prowadzone w formie zajęć:

    1. stacjonarnych – w lokalu Studia Tańca Salsa Libre,

    2. online – transmitowanych uczestnikom przez internet,

    3. mieszanych – jednocześnie stacjonarnie i online.

  2. Klienci zajęć stacjonarnych i mieszanych w zakresie stacjonarnym mają prawo wstępu do lokalu Studia Tańca Salsa Libre na zajęcia taneczne i w tym zakresie mogą:

    1. korzystać z sali tańca zgodnie z jej przeznaczeniem,

    2. korzystać z rad i instrukcji Instruktora prowadzącego zajęcia taneczne na danej sali tańca,

    3. korzystać z całej dostępnej infrastruktury zapewnianej przez Studio Tańca Salsa Libre, w tym w szczególności z szatni oraz toalet.

  3. O muzyce i oświetleniu na sali tańca decyduje Instruktor.

  4. Na zajęciach obowiązują limity miejsc – ze względu na odmiennych charakter zajęć, ustalane dla każdych z nich osobno.

  5. Warunkiem wstępu na zajęcia taneczne jest wcześniejsza rezerwacja zajęć drogą elektroniczną za pomocą systemu rezerwacji na stronie https://app.fitssey.com/SalsaLibre/frontoffice (zwanej dalej Serwisem) lub osobiście w recepcji (tylko w przypadku rezerwacji tego samego dnia). Rezerwacja jest możliwa tylko w przypadku posiadania przez Klienta karnetu aktywnego w dniu zajęć, które chce zarezerwować i z wystarczającą liczbą sesji, które można pobrać do zarezerwowania zajęć.

  6. Rezerwacji w Serwisie można dokonać najpóźniej przed rozpoczęciem zajęć (o ile są jeszcze wolne miejsca na zajęcia), choć dla niektórych zająć czas na rezerwację może być skrócony ze względów organizacyjnych. Informacje o skróconym czasie na rezerwacje znajdują się w opisie danego kursu w Serwisie. Po zakończeniu rezerwacji w Serwisie, rezerwacji dokonać można jedynie osobiście w recepcji (o ile są jeszcze wolne miejsca).

  7. Aby Klient mógł dokonać rezerwacji, musi mieć aktywne konto klienta oraz aktywny karnet odpowiedni dla tych zajęć.

  8. Konto można założyć jedynie w Serwisie. 

  9. W procesie rejestracji Klient jest zobowiązany podać swój kontaktowy adres e-mail oraz nr telefonu, które będą służyć do informacji o technicznych sprawach dotyczących kursu: odwołanie, przesunięcie, możliwość kontynuacji etc. Jest również zobowiązany podać płeć, która jest niezbędna do obsługi zapisów i zarządzania proporcjami na kursach.

  10. Podstawową formą płatności za zajęcia jest wykupienie pojedynczego wejścia. Dostępne są również karnety elastyczne z promocyjnymi cenami. Promocyjne ceny na karnety na różną liczbę wejść obowiązują tylko w przypadku wykorzystania całego karnetu. Na Warsztaty, grupy choreograficzne i inne zajęcia specjalne, obowiązują osobne formy płatności.

  11. Zakupu pojedynczego wejścia lub karnetu można dokonać w Serwisie lub osobiście w recepcji.

  12. Zakupu pojedynczego wejścia lub karnetu w recepcji można dokonać jedynie rozliczając środki wpłacone na wirtualny portfel w Serwisie

  13. Ceny oraz szczegółowe warunki poszczególnych karnetów i planów członkowskich określa aktualny Cennik Salsa Libre dostępny pod adresem: https://www.salsalibre.pl/cenniki

  14. Studio zastrzega, że integralną częścią usługi są rezerwacje terminów na dane zajęcia. Rezerwacja jest rozumiana jako każdorazowa deklaracja wstępu na wybranie zajęcia, w wybranym dniu i godzinie. Podstawami realizacji usługi są zapewnienie odpowiednich proporcji partnerek i partnerów i/lub utrzymanie ciągłości realizowanego materiału. W konsekwencji, rezerwacja miejsca jednej osoby nie może być wymieniona na inną osobę, ze względu na wymaganą ciągłość zajęć i proporcje (z wyjątkiem passów na Warsztaty i Praktisy taneczne – w tym wypadku jest możliwa tylko za zgodą Studia).

  15. Zakup passa na Warsztaty lub Praktis taneczny jest rezerwacją rozumianą jako deklaracja wstępu na konkretne wydarzenie. 

  16. Przepisanie passa na Warsztaty lub Praktis na inną osobę jest możliwe nie później niż dzień przed rozpoczęciem wydarzenia (w przypadku kilkudniowych Warsztatów – dzień przed rozpoczęciem całego wydarzenia) i wiąże się z dodatkową opłatą wynoszącą różnicę między opłatą za passa poniesioną przez Klienta, a aktualną ceną passa (wyrównanie do ceny aktualnego progu).

  17. W przypadku nieobecności zgłoszonej na 60 minut przed zarezerwowanym wstępem na zajęcia Regularne, Crash Course i HoliDance, klientowi przysługuje prawo do przeniesienia rezerwacji na inne zajęcia. Wykorzystana sesja wraca na karnet i można ją wykorzystać ponownie, w czasie obowiązywania karnetu. Zapis ten nie dotyczy Warsztatów, Praktisów tanecznych i grup choreograficznych. Nieobecność można zgłosić w Serwisie poprzez anulowanie rezerwacji, mailowo lub osobiście w recepcji.

  18. Zajęcia taneczne prowadzone są na zróżnicowanych pod względem trudności poziomach: open level, podstawowy, średnio-zaawansowany, zaawansowany, Master Class.

  19. Ze względów bezpieczeństwa własnego i innych oraz zapewnienia odpowiedniego rozwoju tanecznego innym Klientom, Klient może dokonać wstępu tylko na takie zajęcia, które nie przewyższają jego poziomu tanecznego. O możliwości wstępu na zajęcia ze względu na to kryterium decyduje instruktor prowadzący. W przypadku stwierdzenia niewystarczającego poziomu Uczestnika, instruktor prowadzący może poprosić Uczestnika o opuszczenie zajęć nawet w trakcie zajęć. 

  20. Dołączenie do zajęć później niż 15 minut po ich rozpoczęciu jest możliwe wyłącznie za zgodą instruktora/instruktorów prowadzących.

  21. Wejście uczestnika na drugą godzinę zajęć dwugodzinnych, jeśli nie uczestniczył on w pierwszej godzinie, jest możliwe wyłącznie za zgodą instruktora/instruktorów prowadzących.

  22. Wejście na ostatnie zajęcia w danym dniu jest możliwe jedynie do 15 minut po ich rozpoczęciu.

  23. Warunkiem odbycia się zajęć jest obecność minimalnej liczby Klientów (dla zajęć w parach 8 osób, dla zajęć solo 6 osób – z wyjątkiem Warsztatów, dla każdych Warsztatów minimalna liczba Klientów ustalana jest osobno).

  24. Instruktor i pracownicy recepcji mają prawo do sprawdzania listy obecności podczas zajęć tanecznych.

  25. Każdy Klient zajęć tanecznych ma obowiązek przestrzegania ogólnie przyjętych zasad kultury osobistej i powstrzymania się od naruszania godności osobistej innych Klienta lub pracowników Salsa Libre.

  26. W przypadku nieobecności instruktora przypisanego do danego kursu Organizator ma prawo wyznaczyć na zajęcia instruktora zastępującego.

  27. Zajęcia w parach prowadzone przez 2 instruktorów może w wyjątkowych sytuacjach poprowadzić 1 instruktor.

  28. W przypadku nieprzestrzegania postanowień tego Regulaminu i/lub zwyczajowo przyjętych norm obyczajowych Organizator ma prawo odmówić kontynuowania udziału w zajęciach tanecznych.

  29. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian programowych i zmian Instruktorów.

  30. Utrwalenie przez Klientów całości lub części zajęć stacjonarnych oraz zajęć online jest dopuszczalne wyłącznie za uprzednią zgodą instruktora. W przypadku zajęć mieszanych utrwalenie przez Klientów całości lub części tych zajęć jest dopuszczalne wyłącznie przez Klientów dokonujących wstępu na zajęcia stacjonarnie – również za uprzednią zgoda instruktora. Z uwagi na udział w zajęciach mieszanych Klientów wstępujących na zajęcia stacjonarnie, co powoduje ryzyko zarejestrowania tychże Klientów w trakcie zajęć bez ich zgody i brak możliwości weryfikacji przez organizatora zarejestrowanego materiału, utrwalenie całości lub części zajęć mieszanych przez Klientów dokonujących wstępu na zajęcia w sposób online nie jest dopuszczalne.

  31. Studio informuje, że teren placówki jest monitorowany ze względów bezpieczeństwa. Przebywanie na terenie placówki jest skrupulatnie rejestrowane (audio i video) ze względów bezpieczeństwa za pomocą różnych środków (smartphone, tablet, kamera, rejestracja audio, telefon itp.). Ma to posłużyć w przypadku jakichkolwiek sporów prawnych jako materiał dowodowy. Nagrania są usuwane po 30 dniach od ich wykonania. Jest to działanie jedynie prewencyjne w trosce o najwyższą jakość świadczonych usług. Jeśli nie wyrażasz zgody na nagrywanie, prosimy o opuszczenie placówki.

  32. Ze względu na fakt, iż integralną częścią usługi może być również utrwalenie uczestnictwa Klientów w zajęciach, Klient oświadcza, że wyraża zgodę na używanie jego wizerunku w przypadku utrwalania zajęć, zarówno w postaci foto, jak i wideo i nie będzie rościł sobie praw majątkowych z powodu ich wykorzystania. Klient zostanie każdorazowo poinformowany, jeśli na miejscu pojawi się osoba utrwalająca foto lub video. Na prośbę Klienta każdorazowo Studio usunie zdjęcie lub wideo, na którym wypadł niekorzystnie. Zdjęcia i materiały video będą publikowane tylko przez kanały należące lub powiązane z Organizatorem, tj. Studio. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na utrwalanie materiałów, prosimy nie pozować i usunąć się z przestrzeni zdjęcia lub video oraz poinformować o tym osobę wykonującą materiały w momencie jego powstawania, tak by mogła w odpowiednim czasie zareagować w przypadku np. zdjęć grupowych czy ujęć video, gdzie inni Klienci chcieliby zostać utrwaleni. Materiały są wykorzystywane do promocji zajęć oraz w celach marketingowych, ale też wielokrotnie są przedmiotem usługi, którą jest utrwalenie warsztatów, ćwiczeń czy relacja uczestnictwa danej osoby/ grupy osób w zajęciach, co jest ujęte w ofercie usługi lub oferowane słownie. Materiały nie będą przekazywane osobom trzecim odpłatnie i nieodpłatnie. Materiały nie będą wykorzystywane i tworzone wbrew obowiązującym w Polsce przepisom.

  33. Zabrania się rejestrowania, utrwalania i rozpowszechniania za pomocą foto, video, czy ścieżki dźwiękowej z pobytu na terenie bez zgody Salsa Libre. Każda próba utrwalenia pobytu na terenie Studia zajęć, wizerunku trenera czy innych Klientów zajęć zostanie bezwzględnie zgłaszania do organów odpowiedzialnych za ochronę tych praw i kierowana na drogę sądową bez możliwości polubownego rozwiązania sprawy.

  34. Teren studia tańca Salsa Libre jest w pełni terenem prywatnym i nie jest przestrzenią publiczną ani nie jest miejscem ogólnodostępnym. Na terenie Studia znajdować się mogą tylko określone osoby, w określonych godzinach i spełniające określone kryteria wynikające z regulaminu Studia. Nie jest dozwolone, by osoby postronne bez względu na reprezentowany podmiot mogły swobodnie poruszać się po terenie placówki. Każda próba zakłócenia pracy instruktorów lub administracji będzie skutkowała wezwaniem odpowiednich służb pod zarzutem utrudniania pracy oraz nękania. Każdorazowo będzie nakładana również kara dla osób postronnych utrudniających pracę, w skali godzinowej stawki względem dziennego obrotu Studia, jako zadośćuczynienie za zakłócanie poprawnej pracy studia i brak możliwości wykonywania swojej pracy.

  35. Studio informuje, iż przedmiotem usługi jest możliwość skorzystania z doświadczenia trenera. Zajęcia prowadzone w Studio, są zajęciami technicznymi, opartymi o konkretną technikę lub elementy techniczne o charakterze sportowym.

  36. Studio nie oferuje swoim klientom ćwiczenia z wykorzystaniem muzyki na zajęciach. Obecność muzyki lub jej brak w żadnym stopniu nie jest elementem usługi, a klient deklaruje, że muzyka lub jej brak nie wpływa na decyzję o zakupie karnetu.. Klient taką deklarację składa, podpisując oświadczenie znajomości i akceptacji regulaminu lub umowę.

  37. Trener w Salsa Libre prowadzi zajęcia techniczne. Wszelkie zajęcia rytmiczne są oparte o wyliczanie rytmu i taktów lub odpowiednie komendy głosowe. Wszelka muzyka wykorzystana w tle, jeśli jest używana to tylko i wyłącznie prywatnie przez pracownika (trenera). Muzyka nie stanowi elementu usługi.

  38. O wszelkich zmianach niezależnych od Organizatora Klient będzie informowany drogą sms-ową, telefoniczną lub e-mailową.

  39. Prosi się Klientów o nie wnoszenie na teren Studia Salsa Libre przedmiotów wartościowych i podlegających łatwemu uszkodzeniu, jeśli nie jest to niezbędne do korzystania z usług Organizatora.

  40. Studio informuje, iż dochowa wszelkiej staranności w celu maksymalnego zabezpieczenia miejsca prowadzenia zajęć. Zastrzega się, by nie pozostawiać wartościowych rzeczy bez nadzoru i zabierać je ze sobą na salę, w celu zminimalizowania ryzyka kradzieży oraz zgubienia cennych rzeczy. Klient deklaruje, że nie będzie rościł sobie prawa do odszkodowania w przypadku, gdy kradzież, uszkodzenie lub zaginięcie pozostawionych na terenie placówki rzeczy nastąpi w momencie, gdy nie dochował szczególnej staranności w celu ich zabezpieczenia (zabrania ich ze sobą na salę), mimo zaleceń ze strony Studia. Klient taką deklarację składa, podpisując oświadczenie znajomości i akceptacji regulaminu.

  41. Klient podczas zajęć tanecznych ma obowiązek zmiany obuwia przed wejściem na salę taneczną.

  42. Klient rejestrując się na zajęciach oświadcza, że brak jest po jego stronie przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w zajęciach organizowanych przez Studio Tańca Salsa Libre, ma świadomość niebezpieczeństw i ryzyk zdrowotnych wynikających z charakteru zajęć.

  43. Studio informuje, że dochowa wszelkiej staranności w celu maksymalnego zabezpieczenia Klienta. Jednocześnie Klient deklaruje, że nie będzie rościł sobie prawa do odszkodowania i zadośćuczynienia w przypadku doznania kontuzji lub uszczerbku na zdrowiu, który został doznany w wyniku niedostosowania się do poleceń i uwag instruktora lub korzystania ze sprzętu w sposób niezgodny z instrukcją. Klient taką, szczegółową deklarację składa, składając oświadczenie zdrowotne oraz oświadczenie znajomości i akceptacji regulaminu.

  44. Organizator lub instruktor mają prawo odmówienia Klientowi wstępu na zajęcia organizowane przez Studio Tańca Salsa Libre w przypadku stwierdzenia, że stan zdrowia lub kondycji psychofizycznej Klienta nie pozwala na zachowanie bezpieczeństwa na zajęciach dla siebie i/lub pozostałych kursantów (w szczególności dotyczy okoliczności takich jak: złamania, skręcenia, skaleczenia, inne widoczne urazy, widoczne objawy przeziębienia, zaburzenia równowagi, stan po spożyciu środków psychoaktywnych itp.)

  45. Organizator ma prawo odmówienia Klientowi wstępu na zajęcia, jeśli ma on nieuregulowane należności względem Studia Tańca Salsa Libre.

  46. Na terenie Studia zabrania się palenia papierosów i papierosów elektronicznych.

PRAKTISY I GRUPY CHOREOGRAFICZNE

 

  1. Zasady wstępu na Praktisy i zajęcia Grup Choreograficznych opisane są w oddzielnym regulaminie: Regulamin Praktisów i Grup Choreograficznych

Zawieszanie karnetu lub członkostwa

  1. W przypadku wystąpienia siły wyższej, a w szczególności w przypadku wystąpienia stanu zagrożenia epidemiologicznego, Organizator może przez wydanie odpowiedniego komunikatu, udzielić możliwości zawieszania karnetów.

  2. Okres ważności zawieszonych karnetów zostaje przedłużony o czas zawieszenia.

  3. Odwieszenie karnetu może nastąpić na żądanie Klienta lub z chwilą ustąpienia działania siły wyższej – w zależności od tego co nastąpi najpierw.

  4. Klient może wnioskować o bezpłatne zawieszenie karnetu również w przypadku choroby. Niezdolność do udziału w zajęciach należy udokumentować zaświadczeniem od lekarza, które będzie zawierało imię i nazwisko osoby niedysponowanej oraz daty w których wystąpiła niedyspozycja. Zaświadczenie ze względu na przepisy RODO nie powinno zawierać informacji o konkretnych przyczynach niedyspozycji i przebiegu choroby. Zaświadczenie może być dostarczone w trakcie lub po zakończeniu choroby. Prośbę o zawieszenie wraz z dokumentem zaświadczającym należy złożyć na adres [email protected]

  5. Klient może wnioskować również o bezpłatne przedłużenie ważności karnetu w przypadku odwołania przez Salsa Libre zajęć na które klient był zapisany, jeżeli zajęcia te należą do jedynego kursu regularnego na który klient uczęszcza z użyciem tego karnetu. Przysługuje przedłużenie o 7 dni za każde odwołane spotkanie w całości lub częściowo (np. odwołana jedna z dwóch godzin spotkania). Prośbę o przedłużenie należy złożyć na adres [email protected] .

  6. Klient może wnioskować również o bezpłatne przedłużenie ważności karnetu w przypadku odwołania przez Salsa Libre zajęć Crash Course na które klient był zapisany. Za odwołanie przynajmniej jednych zajęć w Crash Coursie przysługuje przedłużenie karnetu o 7 dni. Prośbę o przedłużenie należy złożyć na adres [email protected] .

  7. Klient może wnioskować również o bezpłatne przedłużenie ważności karnetu w przypadku odwołania przez Salsa Libre zajęć na które które klient był zapisany, jeśli zajęcia te przypadały w ostatnich 3 dniach aktywności karnetu. Przysługuje przedłużenie ważności o 7 dni bez względu na liczbę odwołanych zajęć. Prośbę o przedłużenie należy złożyć na adres [email protected] .

  8. Poza sytuacjami wskazanymi w punktach 1., 4., 5., 6. i 7. Organizator nie przewiduje możliwości zawieszania karnetów, chyba że ich szczegółowe regulaminy stanowią inaczej.

WYNAJEM SAL

 

  1. Salsa Libre udostępnia sale na wynajem na godziny w lokalizacji Żelazna 59. Na wynajem dostępne są sale:

    • Sala 1 o powierzchni 95m²

    • Sala 2 o powierzchni przynajmniej 85m² 

    • Sala 3 o powierzchni przynajmniej 50m²

    • Sala 4 o powierzchni 50m²

  2. Możliwe rozbieżności w powierzchniach sal nr 2 i nr 3 wynikają z ich oddzielenia mobilną ścianą działową. Salsa Libre nie gwarantuje w jakim ustawieniu będzie znajdować się ściana, więc Użytkownik akceptuje minimalną powierzchnię wskazaną w pkt 1 niniejszego rozdziału.

  3. Sale na wynajem udostępniane są w celu

    • Prowadzenia zajęć prywatnych z tańca

    • Treningów tanecznych

    • Prowadzenia prywatnych zajęć i treningów ogólnorozwojowych np. pilates, joga etc

    • Niekomercyjnych nagrań tanecznych

  4. Wszelkie inne aktywności Użytkownika wymagają uprzedniej zgody Salsa Libre, a zwłaszcza następujące aktywności:

    • Tworzenie nagrań komercyjnych

    • Prowadzenie regularnych zajęć grupowych

    • Prowadzenie warsztatów o charakterze otwartym 

  5. Sale i lokal wyposażone są w następujące udogodnienia z których mogą korzystać Użytkownicy:

    • Lustra na przynajmniej jednej ścianie sali

    • Nagłośnienie – możliwość podpięcia sprzętu kablem z wtyczką minijack i/lub przez bluetooth

    • Klimatyzację

    • Wentylatory

    • Wentylację mechaniczną

    • Oświetlenie imprezowe

    • Dostęp do szatni dla kursantów

    • Toalety

  6. Użytkownicy w ramach regulaminu nie mogą korzystać z:

    • Szatni instruktorskiej

    • Recepcji 

    • Teł fotograficznych znajdujących się na sali nr 4

    • Infrastruktury do transmisji zajęć online znajdującej się na salach

    • Przestrzeni magazynowych w studio

    • Przestrzeni reklamowych w studio

  7. Korzystanie z udogodnień niewymienionych w punkcie 5. a zwłaszcza z tych wymienionych w punkcie 6. wymaga indywidualnej wyceny i zawarcia osobnej umowy. 

  8. Koszt wynajmu sali zależny jest od liczby osób korzystających z sali i określony jest w cenniku na stronie app.fitssey.com/SalsaLibre/frontoffice/appointments

  9. Wynajem sali dla grupy większej niż 12 osób wymaga indywidualnej wyceny pod adresem [email protected] .

  10. Wstęp na salę wymaga wykupienia odpowiedniej wejściówki lub karnetu i użycia jej do zarezerwowania sali. Rezerwacji i opłat za wynajem można dokonać w serwisie app.fitssey.com/SalsaLibre/frontoffice/appointments po założeniu konta. 

  11. Rezerwację odwołać można w profilu klienta w zakładce “Moje wizyty” w serwisie. Odwołanie rezerwacji wcześniej niż na 24 godziny przed wynajmem skutkuje zwrotem sesji na karnet lub wejściówkę i możliwość wykorzystania ich do kolejnej rezerwacji. 

  12. Rezerwacji w Serwisie można dokonać najpóźniej przed rozpoczęciem godziny wynajmu (o ile są jeszcze wolne sale na wynajem). 

  13. W procesie rejestracji Klient jest zobowiązany podać swój kontaktowy adres e-mail oraz nr telefonu, które będą służyć do informacji o technicznych sprawach dotyczących wynajmu.

  14. Podstawową formą płatności za wynajem jest wykupienie pojedynczej wejściówki 60 lub 90 minut. Dostępne mogą być również karnety na więcej minut z promocyjnymi cenami. Promocyjne ceny na karnety obowiązują tylko w przypadku wykorzystania całego karnetu.

  15. Ceny oraz szczegółowe warunki poszczególnych wejściówek, karnetów oraz usług dodatkowych określa aktualny Cennik Salsa Libre dostępny pod adresem: https://www.salsalibre.pl/cenniki

  16. W wypadku, kiedy osoba wynajmująca salę nie może uczestniczyć w danym terminie, ma prawo odrobić odwołaną rezerwację. By mieć prawo do odrobienia rezerwacji niezbędne jest zgłoszenie nieobecności minimum 24h przed terminem wynajmu. Osoby, które nie poinformowały o nieobecności min. 24h przed terminem wynajmu nie mają prawa do odrobienia w tym trybie. 

  17. Studio zastrzega, że integralną częścią usługi są rezerwacje terminów na wynajem sali. Rezerwacja jest rozumiana jako każdorazowa deklaracja wynajmu danej sali, w wybranym dniu i godzinie. Po przekroczeniu terminu (daty) wynajem sali i możliwość jej wykorzystania wygasa, a wynajmujący ma prawo odrobić niewykorzystaną rezerwację (patrz pkt nr 16). Podstawami realizacji usługi są zapewnienie dostępności sali i jej odpowiedniego stanu technicznego. W konsekwencji, opłaty za wejściówki są rozumiane jako opłaty rezerwacyjne. 

  18. Jeśli użytkownik nie może skorzystać z sali którą zarezerwował, jest możliwość przepisania rezerwacji na inną osobę. Osoba ta musi mieć założone konto w serwisie app.fitssey.com/SalsaLibre . Prośbę o przepisanie rezerwacji należy kierować na adres [email protected] najpóźniej przed rozpoczęciem wynajmu. 

  19. Jeśli użytkownik z którego przepisywana jest rezerwacja skorzystał przy jej opłaceniu z indywidualnej zniżki cenowej, a użytkownikowi na którego rezerwacja jest przepisywana taka zniżka nie przysługuje, użytkownik na którego przepisywana jest rezerwacja zobowiązany jest do zapłaty różnicy w cenie. Opłata taka zostanie dodana do uregulowania do konta użytkownika. 

  20. Karnet lub wejściówkę można anulować w dowolnym momencie zgłaszając chęć anulowania na adres [email protected] . Użytkownik otrzyma zwrot środków za niewykorzystaną część karnetu.

  21. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za wyłączenia i przerwy w dostawach energii, ogrzewania, łączności i innych mediów spowodowane przyczynami niezależnymi od Wynajmującego, działaniem siły wyższej.

  22. Użytkownik zobowiązany jest do:

    • używania sal w sposób zgodny z celem określonym w niniejszym regulaminie,

    • utrzymania w należytym porządku i czystości używanych pomieszczeń i urządzeń będących na wyposażeniu przedmiotu najmu,

    • przestrzegania przepisów dotyczących bhp i p.poż., porządkowych i innych związanych z korzystaniem z wynajmowanych pomieszczeń,

    • niezwłocznego informowania Wynajmującego o naprawach obciążających Wynajmującego,

    • przestrzegania regulaminów korzystania z obiektu obowiązujących u Wynajmującego oraz zaznajomienia z nim osób trzecich używających przedmiotu najmu w związku z działalnością Użytkownika.

    • wyłączania świateł i klimatyzacji oraz zamknięcie okien przed zakończeniem wynajmu, chyba że opuszczając salę, bezpośrednio wpuszcza na nią następnego Użytkownika

    • przestrzegania czasu wynajmu

    • przestrzegania limitu osób na sali, wynikającego z wejściówki/karnetu, którego użył do rezerwacji.

  23. Cennik usług dodatkowych dostępny jest na stronie salsalibre.pl/cenniki

  24. Opłaty za usługi dodatkowe zostają naliczone i dodane do uregulowania w profilu Użytkownika w Serwisie. W przypadku naliczenia Opłaty za usługę dodatkową, wszystkie rezerwacje Użytkownika zostają anulowane, a możliwość dalszych rezerwacji zostaje zawieszona aż do momentu uregulowania Opłaty za usługę dodatkową. Fakt uregulowania Opłaty za usługę dodatkową należy zgłosić pod adresem [email protected] .

  25. Opłaty za usługi dodatkowe naliczane są na konto Użytkownika który dokonał rezerwacji lub tego na którego rezerwacja została przepisana. 

  26. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za zniszczenia lub uszkodzenia przedmiotu najmu wyrządzone przez Użytkownika, osoby działające w jego imieniu lub osoby trzecie używające przedmiotu najmu w związku z działalnością Użytkownika.

  27. W przypadku powstania w przedmiocie najmu zniszczeń lub uszkodzeń, przekraczających normalne zużycie lokalu, Użytkownik zobowiązany będzie do zapłaty Wynajmującemu kosztów ich usunięcia bądź przywrócenia lokalu do właściwego stanu

  28. Usługa wynajmu sal zostanie wprowadzona od 9.09.2024 r. do odwołania. 

ODSTĄPIENIE I REKLAMACJE  


  1. Reklamacje można zgłaszać na adres [email protected]

  2. Zgłoszenia reklamacyjne rozpatrywane są w terminie 14 dni od otrzymania.

  3. Zamawiający, będący konsumentem, jak i Przedsiębiorcą o cechach konsumenta może odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, wysyłając oświadczenie Wykonawcy.

  4. Bieg terminu określonego w ust. 3 rozpoczyna się w chwili podpisania Umowy – akceptacji regulaminu.

  5. Zgodnie z Kodeksem cywilnym oraz Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – art. 38, ust. 1, pkt 12 – prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług w zakresie usług związanych z wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień.

  6. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail: [email protected], lub na adres korespondencyjny Fundacja Klub Sportowy Salsa Libre, ul. Niemcewicza 24/48, 02-306, Warszawa, Polska. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.

  7. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podany w ust. 6 adres. Wykonawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

  8. Konsument jak i przedsiębiorca o cechach konsumenta może złożyć wypowiedzenie umowy Karnetu Elastycznego w dowolnym momencie. W zależności od tego, czy Karnet Elastyczny został kupiony w cenie standardowej, czy promocyjnej ze zniżką online (więcej informacji o zniżce za zakup online w cenniku: https://www.salsalibre.pl/cennik ), wykorzystane sesje z karnetu zostaną przeliczone na pojedyncze wejścia w cenie standardowej lub promocyjnej ze zniżką online, a klientowi zostanie zwrócona różnica między ceną karnetu którą zapłacił, a wartością wykorzystanych sesji, pod warunkiem, że różnica ta jest większa niż 0zł.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ


  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta jak i Przedsiębiorcy o cechach konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,
    http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

  2. Konsument jak i Przedsiębiorca o cechach konsumenta posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

    • Konsument, jak i Przedsiębiorca o cechach konsumenta uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej z Usługodawcą.

    • Konsument, jak i Przedsiębiorca o cechach konsumenta uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, jak i Przedsiębiorcą o cechach konsumenta a Usługodawcą.

    • Konsument, jak i Przedsiębiorca o cechach konsumenta może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów jak i Przedsiębiorców o cechach konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

  3. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/4.

Załącznik nr 1. Wzór formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość

 

Fundacja Klub Sportowy Salsa Libre

Juliana Ursyna Niemcewicza 24/48

02-306 Warszawa, Polska

 

 

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość

 

 

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy świadczenia usług nauki tańca.



Data zawarcia umowy: _____________________________

 

Imię i nazwisko konsumenta/ Nazwa przedsiębiorcy o cechach konsumenta:

 

_________________________________________________________

 

Adres konsumenta/ Przedsiębiorcy o cechach konsumenta:

 

________________________________________________________





____________________________

(Data i podpis konsumenta/przedsiębiorcy o cechach konsumenta)

Obowiązuje od 5.10.2024